Zdalne zarządzanie arrow Jak skonfigurować zarządzanie infokioskami w sieci lokalnej?

Krok 1

Udostępnij w kiosku katalog instalacyjny programu InfoTouch nadając uprawnienia do odczytu i zapisu plików (program jest instalowany w C:\Users\NazwaUzytkownika\AppData\Local\InfoTouch\InfoTouch Professional - przykład ścieżki dla wersji InfoTouch Professsional).

Krok 2

Na komputerze administratora zainstaluj program InfoTouch LAN Configurator.

Uwaga: Po instalacji na pulpicie pojawi się tylko jedna ikona.

icon


Krok 3

Kliknij ikonę, aby uruchomić program.

Wprowadź hasło (domyślnie: infotouch)


Krok 4

Po uruchomieniu programu kliknij ikonę Kioski w górnym menu

InfoTouch LAN Configurator

Krok 5

W oknie InfoTouch - LAN Configurator - kioski kliknij ikonę Dodaj

InfoTouch LAN Configurator

Krok 6

W nowym oknie wykonaj następujące kroki:

  • wprowadź nazwę kiosku
  • kliknij ikonę Przeglądaj i dodaj kiosk wskazując jego lokalizację w sieci lokalnej (wprowadź ścieżkę do wcześniej udostępnionego katalogu instalacyjnego programu InfoTouch Professional - patrz Krok 1)
  • opcjonalnie dodaj opis, aby ułatwić identyfikację kiosku

InfoTouch LAN Configurator

Krok 7

W ten sam sposób dodaj pozostałe kioski i zamknij okno InfoTouch - LAN configurator - kioski.

InfoTouch LAN Configurator

Krok 8

Skonfiguruj ustawienia i wyślij je do kiosku/kiosków (opis czynności znajdziesz TUTAJ). Zapisz zmiany i zamknij InfoTouch LAN Configurator