Zdalne zarządzanie Jak zarządzać kioskami przez Internet? |
Krok 1 - Skonfiguruj kioski i program dla administratora Wykonaj w tym celu czynności opisane TUTAJ |
Krok 2 - Skonfiguruj ustawienia w programie InfoTouch WEB Configurator Wybierz metodę konfiguracji:
Uwaga: Niektórych opcji np. tryb kiosk (z opcji Ustawienia ogólne) oraz ustawień systemu (z opcji Watchdog) nie można konfigurować zdalnie. Te opcje nie są dostępne w programie InfoTouch WEB Configurator. Można je skonfigurować wyłącznie lokalnie w infokiosku. |
Ustawienia ręczne Ta opcja umożliwia stworzenie ustawień od podstaw (podobnie jak w infokiosku) Uwaga: Wszystkie dodawane pliki (np. grafiki, dokumenty) powinny być umieszczone w podkatalogu user znajdującym się w katalogu instalacyjnym programu InfoTouch WEB Configurator. Aby otworzyć ten podkatalog należy kliknąć ikonę Katalog użytkownika na górnym pasku narzędzi. |
Import ustawień Opcja umożliwia pobranie ustawień z pliku archiwum (*.itarch) lub z dowolnego kiosku w sieci globalnej. Aby zaimportować ustawienia należy kliknąć ikonę Import na górnym pasku narzędzi. |
Import z pliku W oknie WEB Configurator - import wykonaj następujące czynności:
Uwaga: Przed importem możesz zdecydować, czy pliki znajdujące się w katalogach aplikacji mają być usunięte. |
Import z kiosku W oknie WEB Configurator - import wykonaj następujące czynności:
Uwaga: Przed importem ustawień upewnij się, że w kiosku jest uruchomiony program główny np. InfoTouch Professional. |
Krok 3 - Zapisz ustawienia Kliknij ikonę Zapisz na górnym pasku narzędzi. |
Krok 4 - Export ustawień
Ustawienia możesz wyeksportować do pliku archiwum (*.itarch) lub bezpośrednio do jednego, kilku lub wszystkich kiosków jednocześnie.
|
Eksport do pliku W oknie WEB Configurator - eksport wykonaj poniższe czynności:
|
Eksport do kiosku W oknie WEB Configurator - eksport wykonaj poniższe czynności:
Uwaga: Przed eksportem upewnij się, że w kiosku uruchomiony jest program główny np. InfoTouch Professional |